27/11/08

Παραχώρησε τα βάσανά σου στην Τράπεζα Ευπιστίας!

(πληρωμένη καταχώρηση)

Αγαπητοί συμπολίτες
Η ζωή είναι σκληρή και άδικη. Σας το λέγω εγώ, ο Φιλοποίμην Μασούρης. Ο ιδιοκτήτης της πρώτης και μεγαλύτερης τράπεζας του Βατραχόκαστρου –η οποία είναι επιπλέον και η μοναδική της πόλης μας. Γιατί αν κάποιος γνωρίζει από βάσανα σε τούτο τον τόπο, αυτός είμαι εγώ!
Ξέρετε τι είναι να είσαι ο πλουσιότερος άνθρωπος μιας ολόκληρης πόλης και να είσαι δυστυχισμένος; Ξέρετε τι είναι να ξυπνάς στο μαλακό στρώμα σου, σκεπασμένος με το πάπλωμα σου από πούπουλα σπάνιας χήνας της Ινδονησίας και η ψυχή σου να είναι στεγνή σαν κακοτηγανισμένη πέστροφα; Ξέρετε τι είναι να σε κοιτούν με φθόνο οι κουρελήδες στα σοκάκια και εσύ να μην μπορείς να τους πεις πόσο λάθος κάνουν;

Αχ... Τα χρήματα δε φέρνουν την ευτυχία αγαπητοί μου φίλοι. Αντιθέτως μάλιστα: Αν τα έχεις, χάνεις έναν θαυμάσιο επιχείρημα για να δικαιολογήσεις τη δυστυχία σου!
Δείτε λοιπόν το δικό μου χάλι και μην προσπαθείτε να μου μοιάσετε. Ξοδέψετε τις οικονομίες σας στα παντελώς άχρηστα τραπεζικά προϊόντα που σας προσφέρω και αφήστε εμένα να πιω το πικρό ποτήρι της τρυφηλής ζωής.

Είναι καλύτερα να μην έχεις μία!

Μετά τιμής

Φιλοποίμην Μασούρης, ιδιοκτήτης Τραπέζης Ευπιστίας

Δεν υπάρχουν σχόλια: